FAQ

Har du brug for hjælp? Vi har samlet de spørgsmål, vi oftest får fra vores brugere angående apps fra Femina, Elle og Vi Unge. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice og få den hjælp, du har brug for. Du finder vores kontaktoplysninger nederst på siden.

Hvordan kommer jeg i gang med apps fra Femina, Elle og Vi Unge?

Hvorfor skal jeg hente apps fra Femina, Elle og Vi Unge?

Med apps fra Femina, Elle og Vi Unge har du hjemmesiden lige ved hånden og samtidig får du unikt indhold i appens Premium-område. Indholdet her kan være podcasts, video eller udvalgte artikler. Det er gratis at hente appen, du skal dog oprette en brugerprofil for at kunne tilgå Premium-indholdet.

Hvor henter jeg apps fra Femina, Elle og Vi Unge?

Du kan tilgå apps fra Femina, Elle og Vi Unge fra mobilenheder som smartphones og tablets. De tre apps kan hentes på App Store og Google Play.

Hvad betyder ”Femina/Elle/Vi unge vil bruge auth0.com til at logge ind”?

Når du logger på Femina/Elle/Vi unge, ser du den følgende besked: " Femina/Elle/Vi Unge vil bruge ''auth0.com'' til at logge ind"
Klik 'Fortsæt' for at komme videre.

Ifølge Databeskyttelsesforordningen skal dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt.
Vi bruger systemet Auth0 til at opbevare din brugeroplysninger. Auth0 er en amerikansk virksomhed og dine data overføres derfor til et land uden for EU/EØS.
Auth0 er imidlertid certificeret under EU-US Privacy Shield https://www.privacyshield.gov/list, hvilket sikrer et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau.
Du kan læse mere om sikkerheden bag Auth0 her: https://auth0.com/security

Indstillingerne på min iPhone forhindrer mig i at oprette et medlemskab gennem Apples App Store. Hvad gør jeg?

1.       Gå til 'Indstillinger' -> 'Skærmtid'

2.       Tryk på ’Indhold og anonymitet’. Hvis du bliver bedt om det, skal du indtaste din adgangskode.

3.       Tryk på ’Køb i iTunes og App Store’

4.       Tryk på ’Køb i app’ og indstil til ’Tillad’

Hvad koster apps fra Femina, Elle og Vi Unge?

De tre apps er gratis men du skal oprette dig som bruger for at kunne tilgå Premium-indhold.

Hvilke operativsystem-versioner skal min telefon/tablet understøtte?

For at benytte apps fra på Femina/Elle/Vi Unge skal din iOS/Android enhed understøtte et af følgende operativsystem-versioner:

• iOS 13 og senere

• Android 6 eller senere 

Hvis dit operativsystem er ældre end de versioner, der står beskrevet her, skal du opdatere det.

Hvordan bruger jeg Ally?

Er det muligt at lytte til Ally via PC, Sonos, Carplay, Android Auto og Apple Watch?

På nuværende tidspunkt understøtter apps fra på Femina/Elle/Vi Unge ikke ovenstående, men vores teknikere arbejder konstant på at udvikle og tilpasse appen, så du i fremtiden nemt kommer til at kunne lytte til os, via din foretrukne platform. Hold øje med vores nyhedsbrev og med push/in-app beskeder hvor vi lover vi at introducere nye lyttemuligheder, så snart de er lanceret.

Jeg har glemt mit kodeord, hvad gør jeg?

Sådan nulstiller du din adgangskode igennem Femina/Elle/Vi Unge 'in-app':

Du kan nulstille dit password ved at trykke 'Glemt adgangskode' på log-ind siden og indtaste din mailadresse. Derefter modtager du en email med et link til at oprette ny adgangskode. Husk at tjekke dit spamfilter, hvis du ikke kan finde nulstillingsmailen i indbakken.

Hvordan behandler Femina/Elle/Vi Unge mine data?

Hvordan behandler Femina/Elle/Vi Unge min data?

Al data behandles i henhold til GDPR. Læs mere i Cookie- og privatlivspolitik.

Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbreve fra Femina/Elle/Vi Unge apps?

Du kan nemt afmelde dig vores nyhedsbrev, ved at trykke “frameld nyhedsbrev” i bunden af mailen.

Hvordan sletter jeg min bruger?

Følg anvisningerne på denne kontaktformular. Så sørger vi for, at din bruger, samt al tilhørende data, bliver slettet fra vores database. 

Hvordan fungerer Push-beskeder i apps fra Femina/Elle/Vi Unge?

Hvad er Push-beskeder?

Med Push-beskeder får du meddelelser direkte fra appen på Femina/Elle/Vi Unge med nyheder om indhold i appen, tilbud og invitationer til særlige arrangementer inden for bl.a. skønhedsprodukter, dagligvarer og rejser. Se alle områder her. Vores henvendelser kan også indeholde nyt fra vores samarbejdspartnere. Du kan altid tilbagekalde dit samtykke.

Hvordan til- eller afmeldes Push-beskeder?

Du kan til- eller afmelde push-beskeder apps fra Femina/Elle/Vi Unge ved at følge denne fremgangsmåde:

iOS

1. Gå til Indstillinger, og klik på Notifikationer.

2. Vælg Femina/Elle/Vi Unge-appen.

3. Tryk på knappen for at tænde eller slukke den, og dermed tillade eller afmelde push-beskeder.

Android

1. Gå til Indstillinger, og klik på Meddelelser.

2. Vælg Femina/Elle/Vi Unge-appen.

3. Tryk på knappen for at tænde eller slukke den, og dermed tillade eller afmelde push-beskeder. 

De eksakte handlinger kan variere afhængigt af versionen af dit styresystem